• כמה טיפים שיעשו אותך פלייארית שכיף לעוף איתה

    כמה טיפים שיעשו אותך פלייארית שכיף לעוף איתה

    בשבילי, אחת ההנאות באקרויוגה היא השילוב של תחושת הצלחה בכל מפגש (גם אם זו הצלחה קטנה), יחד עם אופק התקדמות אינסופי. בתור מורה לאקרויוגה אני רואה כמה משמעותית ומרוממת תחושת ההצלחה.

    הטיפים שכתבתי הם כאלה שקולטים אותם שוב ושוב במהלך התרגולים, כל פעם קצת יותר לעומק. אני עצמי עוד עובדת על שיפור בחלק ניכר מהם ומקבלת תזכורות עליהם מבסיסים.

    מוכנה?

    1. ותרי על האגו:
    לבקש פידבק ולדעת לקבל ביקורת זה כל כך חשוב תמיד, בטח שגם בתחום הזה. תזכרי שכמעט כולם יכולים ללמד אותך משהו. אם תרגיל לא עובד, תשאלי את הבסיס שלך מה את יכולה לעשות אחרת. לכולנו לפעמים קשה לקבל הערות מאחרים, אבל תשמחי בהן, הן עושות אותך טובה יותר. מצד שני, אם הסיטואציה לא נעימה, תשאלי את עצמך: האם ההערות נועדו להאדיר את נותני ההערות או את היכולות שלך? דעי לשים גבול אבל אל תהיי מתגוננת.

    2. תשתרשי:
    אם יש לך נקודת מגע עם הבסיס שלך – תעשי את מה שאת יכולה בשביל להיות יציבה וחזקה בנקודה הזו. אל תהיי עלה נידף, תהיי עץ חזק שצומח מעלה :)

    3. פוינט, גברת!
    לא משנה כמה יפה מה שתעשי, אם כפות הרגליים שלך יהיו מדולדלות אי שם בהמשך לרגל – זה ייראה מרושל. תזכרי שבזוגיות הזו אנשים מסתכלים בעיקר עלייך, תיראי מקצועית.

    4. תחזיקי את כ-ל הגוף:
    בהמשך לסעיף הקודם, הפוינט שלך הוא לא רק יפה – הוא גם מבטיח שכל הגוף שלך מוחזק. מה גוף מוחזק נותן? קודם כל, מודעות גופנית. כשהגוף שלי עובד, אני צריכה לשים לב לכולו ולשלוט בו, גם בפריפריה. ככל שניטיב להכיר את הגוף שלנו, כך נשתמש בו טוב ונכון יותר. נוסף על כך, גוף מוחזק פשוט יותר יציב.

    5. תגידי מה את צריכה:
    גם אם רק עכשיו התחלת, את יודעת כשמשהו מרגיש לך לא טוב. זה לא אומר שאת תמיד צודקת, אבל זה בהחלט אומר שאת צריכה לבדוק את האינטואיציה שלך. אל תניחי שהבסיס בהכרח יודע מה טוב לך, אבל תניחי שהוא ישמח לדעת.

    6. תדחפי:
    בשביל שהתנועה של הבסיס תשפיע עלייך, את חייבת לדחוף. אם הוא ידחוף אותך ואת תגיבי בנוקשות של ספגטי מבושל, אתם לא תגיעו לשום מקום.

    7. תזוזה של האגן משפיעה על כל הגוף:
    כשאת הפוכה, חלק גדול מהיציבות שלך מושפע מהאגן ומהזווית שלו ביחס לרגליים. כל תרגיל הוא שונה כך שאין כלל שהוא נכון תמיד, אבל נסי להיות מודעת לעובדה הזו. אם את בתחילת דרכך, שני טיפים – קודם כל, פישוק יקל עלייך להישאר יציבה. בנוסף, תרגול של עמידת ראש עם מנחים שונים של הרגליים ירגיל אותך להיות הפוכה ויעזור לך בהבנת הקשר בין האגן לרגליים.

    8. גם המנח של הראש משפיע על כל הגוף:
    זה טיפ שקיבלתי, לקח לי המון זמן להבין ואני עוד בתהליכי יישום. כרגע אני מתמקדת בשתי נקודות עיקריות של הבנה – בשביל להצליח להתגלגל יותר ולגרום לאגן לעלות מעל הכתפיים, כדאי לקרב סנטר לחזה. בשביל למצוא איזון כשאת הפוכה – תחפשי איזו זווית של הצוואר הכי מקדמת אותך.

    9. אל תתני לאף אחד להתעסק עם המשקל שלך יותר מדי:
    באופן כללי, שאלת המשקל עולה הרבה באקרו. כמובן שהמשקל של הפרטנרים משפיע על קלות הביצוע, אבל תרשי לי לספר לך – אם את טובה, זה הרבה יותר משמעותי מאשר אם את שוקלת כמו ילד בן 10. מבטיחה. אני יודעת שזה קשה להאמין, כי כל החיים אנחנו נשטפות במסרים שלהיות רזה זה הכי טוב. אין ספק שזה עוזר ומקל על הבסיס, אבל את מי שאת וזה מה שיש. אל תתני להערות כמו "הצלחתי עם ההיא כי היא קלה יותר" לבאס אותך. אולי הוא לא מספיק חזק?
    תהיי טובה באקרו וטובה לעצמך, שחררי את המחשבות האלה.

    10. את מחליטה מי שומר עלייך:
    בהתחשב בעובדה שאת נישאת לך רחוקה מהאדמה, את זו שמאשרת את הספוטר. אל תזרמי סתם כי לא נעים לך – אם הספוטר נראה צנום, עייף, רפה או סתם משועמם, תחייכי יפה ותגידי שאת רוצה עוד מישהו שישמור. נימוס זה נחמד, אבל הבריאות שלך חשובה יותר.

    11. תזכרי גם את ההצלחות שלך:
    נורא אוטומטי לחשוב על כל הדברים שנתקעת בהם ואת עוד צריכה לעבוד עליהם. אחלה, זו אחת הדרכים להשתפר. אבל – בשביל לסיים את האימון כשאת שמחה בחלקך, תיזכרי באותן הצלחות שלקחו אותך עוד צעד קדימה. זה מה שיגרום לך לרצות לחזור.

    Leave a reply →

יש לי משהו להגיד על זה

Cancel reply